måndag, december 08, 2008

..och under tiden förändrades världen.

..när katten är borta.. Jag har kanske inte varit borta utan snarare otroligt fokuserad på annat vilket gör att jag varit borta från Oslagbar.. Då händer naturligtvis massor:

..Sverige får tvåpartisystem. Nu fattas bara att de röda ska bli blå precis som i Usa, hade varit kul med en ny Obama istället för den karismatiska trion Mona, Lars och Peter.. Som ett dåligt dansband.. LarzPeterz med Mona, Maria är ju ett eget ämne.

..Elfsborg får ett knockoutsystem. Jag menar Martin Eriksson! Vad sysslar de med på Änglagård? En smäll i skrevet och Borås Arena blir ytterligare en profil rikare. Vilket mittfält med Ishi, Eriksson, Svensson och Bajrami. Landslagsmännen Ilola och Danielsson på bänken.
Ny Gefleback kan ju bara vara en bra grej, har ju aldrig gjort bort sig på arenan.
..Julkalendern är ju i lagom dos ganska kul. Skruvat.

..Soundtrack of our lives knockar och gör en genial skiva.

..Disa somnar i egen säng.

..fonderna rasade ytterligare.

..fick äntligen redovisa tiden på jobbet i Personec. Försökte flexa men det gick inte i det påkostade systemet utan jag blev hänvisad till Excelarket igen.. Jo jag tackar, mer dubbeljobb åt folket och tack för ett tidsbesparande IT-stöd. Så ska inte vårt bli.. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen in i Personec-tillvaron!

Och är det inte snart med Elfsborgs mittfält som med ett dignande julbord - liiite för mycket av det goda???