fredag, mars 23, 2007

Bo ihop med en docka?

Antar att ni inte som jag var uppe dygnets senare del igår och då fastnade framför ett osannolik program på TV4.. Om män som lever ihop med dockor! Jo, det är sant, de köper dyra gummikvinnor i naturlig storlek som de sedan på olika sätt förlustar sig med. Inte bara sexuellt visade det sig, vissa av dessa män var verkligen kära i dockorna, pratade med dem, kysste dem (en hade tre olika tungor till sin docka!), fixade håret på dem, köpte kläder, sminkade dem osv. En blandning av Barbie och Barbara kan man säga. En snubbe hade åtta dockor och när han firade sin födelsedag tillsammans med sin nya, äkta, flickvän så satt två av dockorna med till bords. Flickvännen gjorde tydligen slut en vecka senare, hon ville inte dela karln´s uppmärksamhet med dockorna.. Du kan specialbeställa dem efter tycke och smak, lång kort stora små håriga gravida osv..

Ok att jag känner mig ganska modern och tolerant men någonstans börjar även jag fundera kring det sunda i sådant här.. Fast det är klart att det är bättre att gubbarna förlustrar sig på en docka i stället för sexslavar från öst och det är klart att dessa män som inte kan få ihop det med ngn kvinna säkert kan möjligtvis kanske må bra av detta men JAG ERKÄNNER, det kändes ganska suspekt att se.. Varför jag överhuvudtaget fastnade framför programmet är ju också en spännande fråga..

Inga kommentarer: