torsdag, juni 07, 2007

Matchrapport Lombardo - Bad Boys

..oj vad varmt det var.. ..oj vad gruset ryker..
..oj vilken enkel seger.. ..som på promenad, utan att förta oss vann vi med 2-0. Vi hade avbytare det hade inte dom, vi hade bollspelare, det hade inte dom, vi var de tuffa gossarna, de var bara Bad Boys till namnet.

Eftersom jag tog det säkra före det osäkra och skadade deras bäste spelare redan efter två minuter så.. nej nej, det var naturligtvis inte med mening, jag satsade på att skjuta bollen, han hann före och fick därför mitt skottförsök på vaden.. Han var uppe sen och fortsatte, inte bra av undertecknad men sånt som händer, efter matchen klagade killen på en lårkaka på vaen så jag vet inte riktigt hur det slutar i morgon..

Vad jag skulle säga var att vi redan från början kontrollerade det hela, var egentligen ganska överlägsna, lite Sverige-Island även om vi inte fick de lätta målen. Coachen gjorde dock ettan på egen hand och efter ett tjugotal missar från laget och ett tiotal riktigt bra räddningar från den elake målmannen så lyckades jag nicka oslagbart löst så bollen letade sig in till 2-0, under målisen ben. Mitt första nickmål sedan pojklagstiden var ett faktum efter Juniors precisa inlägg.. Sedan spelade vi av matchen likt ett Inter i medgång.. Plus för backarna som var hundraprocentiga.

Lombardo äger fett som Lo hade sagt.. Kolla tabellen, vi är på uppgång: tabell (klass 3c bara en sån sak..)

Inga kommentarer: