torsdag, april 19, 2007

Några dagars stiltje..

..förbyttes mot radikala motsatsen ikväll.. Innebandy suger ... musten ur kroppen ibland, annars äger det fett.. Usch vad det kändes märkligt att försöka broilerskriva som en ungdom.. Får visa med annat att jag är ung och modern..
..inte med innebandyn alltså, kroppen värker, men visst, jag la allt några vackra mål även idag. (Visst är det märkligt att vuxna karlar springer omkring och räknar mål och blir glada över egna noteringar i den oskrivna men ack så tydliga mållistan..)
..inte med grävningen heller. Hjälpte ju grannen att gräva inför SVT:s Söderläge (ska återkomma till det vid annat tillfälle..) och fick ont i ryggen som tack, dock inte grannens fel..
..kanske modern förälder? Ja det hoppas jag.. Vi hade fyra godingar hemma i natt eftersom Lo hade Lo och Li hade Se hemma på besök. Riktigt kul att se att de har så goda kompisar i så unga år..
..moderna tankar kanske!? Ja, vi skryter väl om det, unga moderna tankar.. och så har jag en gubbe i Second Life.. Oslagbar Oh heter han, välsvarvad solbränd kille, dock fortfarande fattig för några pengar har jag inte slängt in i spelet.. än..

Inga kommentarer: