tisdag, maj 01, 2007

helgen

Kommer på mig att jag hejar på Liverpool just nu.. Otänkbart för några år sedan liksom att faktiskt Man U spelar riktigt trevlig fotboll. Det är väl för att Chelsea är ett såååå vedervärdigt lag..

Straffar nu..

Helgen?
Stavas scharlakansfeber så? Hur som, Li verkar ha snappat upp det hela.

1-0 Zenden, gött..
Reyna räddar Robben, gött
Jo scharlakanfeber, slå upp det på Wiki, inget vidare och jag missar APT i morgon igen..
Alonso.. precis under mv..

Har gjutit och grävt och varit riktigt hemmamannaaaktig idag. Riktigt skönt faktiskt. Skojade med grannen att vi skulle köpa tvåfamiljsvillan som är till salu, i ren spekulation och bli fastighetsskötare, det vore något det..

Reyna räddar igen!! Geremi dålig straff..
Kujt nu.. mål och det blir final för Liverpool..
Yes! Gott liv på läktarna.

Det har klagats på di gule men obesegrade efter fyra omgångar och en poäng från serieledning är ju inte fy skam, skit samma att det inte var brassefotboll i Skåne, eller snarare, gott att det inte var det, Elfsborg behöver vinna lite skitmatcher. En lättnad, känner att fotbollen nog påverkar mig ändå.. ;-)

Uppsala i helgen.. Åkte hem valborgsmäss vilket ju är lite märkligt men vi hann i alla fall dofta på studentlivets utslagna ölburkar utanför Stockholms nation en söndageftermiddag och faktiskt något lite längta tillbaka till studietiden även om Pedagogen i Mölndal var ganska långt från Nationerna i Uppsala.. Fast det är klart, när man såg de unga hånglande tunt klädda studenterna så kände jag mig faktiskt ganska härligt gammal igen..

Det tar ungefär 25,5 min att sanera bilen på en statoilmack strax norr om Stockholm efter åksjukeåkommor från baksätet..

Inga kommentarer: